Целта на туристическите мол-кампании са да привлекат максимален брой туристи, които не са предварително запознати и ангажирани с бранда.
Във Варна и Бургас – стандартно туристически градове, постигането на тази задача е още по-важно, разбира се. Така се родиха кампаниите VIP Discount Card за Galleria Burgas и Varna Pass за Delta Planet Mall.
Подходите бяха различни за съответния град – макар навсякъде да градим на основата на страхотни лендинг страници с отстъпки и наематели, в Бургас се фокусирахме основно върху дигиталното разпространение на информацията и дизайна, докато във Варна заложихме на повишаване на разпознаваемостта на бранда, благодарение на повече офлайн реклама и активации.
За цялостната реализация на комуникацията за VIP DIscount Card разказваме супер подробно ТУК.
Време за четене – колкото бърз летен мираж.
Galleria VIP Discount Card
Varna Pass