Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години.Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са нашите...
Детски кампании с Viasat History

Детски кампании с Viasat History

В една разкошна крос-кампания с VIASAT History, с Galleria Stara Zagora успяхме да съживим миналото с увличащи документални филми за тайния живот на едни от най-знаменитите крале и династии в Европа, за да провокираме ума и любопитството на детската ни аудитория. За...
PoP кампании за Свети Валентин

PoP кампании за Свети Валентин

Свети Валентин е една от любимите ни кампании за мол Galleria Burgas & Stara Zagora, защото любовта като обща тематика на заданието е изключително стимулираща тема. За да увеличим максимално радостта от празника за клиентите на мола, всяка година “разтягаме“...
Туристически кампании – VIP Discount Card & Varna Pass

Туристически кампании – VIP Discount Card & Varna Pass

Целта на туристическите мол-кампании са да привлекат максимален брой туристи, които не са предварително запознати и ангажирани с бранда. Във Варна и Бургас – стандартно туристически градове, постигането на тази задача е още по-важно, разбира се. Така се родиха...
Голямото предизвикателство: Откриването на Delta Planet Mall

Голямото предизвикателство: Откриването на Delta Planet Mall

Едно от най-големите предизвикателства за екипа ни ever, със сигурност е откриването на Delta Planet Mall – първият голям търговски център в страната, открит след отминалата вълна от молове преди десетилетие.  Макар задачата да изглеждаше заплашително сложна в...