Ребрандирането и репозиционирането на един бранд е сериозна и отговорна задача. Да се промени самоличността и цялостното усещане, което носи един бранд, е сложен и мащабен процес, но когато е добре изпълнен, безспорно носи тонове позитиви за клиента, аудиторията му, а...
Кой е казал, че “корпоративно“ задължително означава “скучно“? Времето на прекалено консервативните компании със строг имидж отдавна отмина и всеки бранд трябва да намери начин да се отвори към новите изисквания на аудиторията си. Именно това беше главната ни задача,...
Една от най-трудните, но най-благодатни и творчески задачи, с които може да се сблъска рекламист, е изграждането на бранд от самото начало – име, лого, бранд концепция, дигитална и маркетинг стратегия и още един тон предизвикателства съпътстват такова мащабно...
В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години.Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са нашите...
Едно от любимите ни неща, като криейтив агенция, е да помагаме на брандовете да преоткриват себе си и своята идентичност. Затова ентусиазирано се впуснахме с наложилия се бранд – LAZARINI, да покриваме нови модни върхове. Те искаха свежа промяна и да достигнат...