Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години. Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са...
Детски кампании с Viasat History

Детски кампании с Viasat History

В една разкошна крос-кампания с VIASAT History, с Galleria Stara Zagora успяхме да съживим миналото с увличащи документални филми за тайния живот на едни от най-знаменитите крале и династии в Европа, за да провокираме ума и любопитството на детската ни аудитория. За...
PoP кампании за Свети Валентин

PoP кампании за Свети Валентин

Свети Валентин е една от любимите ни кампании за мол Galleria Burgas & Stara Zagora, защото любовта като обща тематика на заданието е изключително стимулираща тема. За да увеличим максимално радостта от празника за клиентите на мола, всяка година “разтягаме“...
Туристически кампании – VIP Discount Card & Varna Pass

Туристически кампании – VIP Discount Card & Varna Pass

Целта на туристическите мол кампании са да привлекат максимален брой туристи, които не са предварително запознати и ангажирани с бранда. Във Варна и Бургас – стандартно туристически градове, постигането на тази задача е още по-важно, разбира се. Така се родиха...
Голямото предизвикателство: Откриването на Delta Planet Mall

Голямото предизвикателство: Откриването на Delta Planet Mall

Едно от най-големите предизвикателства за екипа ни ever, със сигурност е откриването на Delta Planet Mall – първият голям търговски център в страната, открит след отминалата вълна от молове преди десетилетие.  Макар задачата да изглеждаше заплашително сложна в...