Mika Cara – Позициониране на бранд

Mika Cara – Позициониране на бранд

Една от най-трудните, но най-благодатни и творчески задачи, с които може да се сблъска рекламист, е изграждането на бранд от самото начало – име, лого, бранд концепция, дигитална и маркетинг стратегия и още един тон предизвикателства съпътстват такова мащабно...
Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години.Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са нашите...
LAZARINI – Преобразяването на един моден бранд

LAZARINI – Преобразяването на един моден бранд

Едно от любимите ни неща, като криейтив агенция, е да помагаме на брандовете да преоткриват себе си и своята идентичност. Затова ентусиазирано се впуснахме с наложилия се бранд –  LAZARINI, да покриваме нови модни върхове. Те искаха свежа промяна и да достигнат...
PoP кампании за Свети Валентин

PoP кампании за Свети Валентин

Свети Валентин е една от любимите ни кампании за мол Galleria Burgas & Stara Zagora, защото любовта като обща тематика на заданието е изключително стимулираща тема. За да увеличим максимално радостта от празника за клиентите на мола, всяка година “разтягаме“...