Тийзър кампания – вРедно ли е?

Тийзър кампания – вРедно ли е?

Имахме два месеца, за да приканим всички клиенти към центъра Le Petit Nicolas, където децата могат да учат и да се хранят здравословно. Звучи невъзможно? Не и за нас. Разработихме тийзър кампания „Редно ли е?“, като буквата „в“ беше ключова, а...
Туристически кампании – VIP Discount Card & Varna Pass

Туристически кампании – VIP Discount Card & Varna Pass

Целта на туристическите мол-кампании са да привлекат максимален брой туристи, които не са предварително запознати и ангажирани с бранда. Във Варна и Бургас – стандартно туристически градове, постигането на тази задача е още по-важно, разбира се. Така се родиха...
Голямото предизвикателство: Откриването на Delta Planet Mall

Голямото предизвикателство: Откриването на Delta Planet Mall

Едно от най-големите предизвикателства за екипа ни ever, със сигурност е откриването на Delta Planet Mall – първият голям търговски център в страната, открит след отминалата вълна от молове преди десетилетие.  Макар задачата да изглеждаше заплашително сложна в...
Лоялната програма на Galleria

Лоялната програма на Galleria

Лоялната програма на Galleria Burgas & Stara Zagora няма аналог в цялата страна и определено е една от най-добрите ни идеи. Galleria Loyalty Club е програма за лоялни клиенти на мол Galleria, която възнаграждава притежателите на Galleria Loyalty Card, като всяка...
Рожден ден на Galleria

Рожден ден на Galleria

Всяка година отбелязваме рождения ден на Galleria със знаменита, празнична кампания, много подаръци и широки усмивки. Осмият рожден ден ни вдъхнови за супер интересна идея с игра за посетителите на мола, които хвърляха два гигантски зара и при чифт четворки печелеха...