Имахме два месеца, за да приканим всички клиенти към центъра Le Petit Nicolas, където децата могат да учат и да се хранят здравословно. Звучи невъзможно? Не и за нас. Разработихме тийзър кампания „Редно ли е?“, като буквата „в“ беше ключова, а...
Целта на туристическите мол-кампании са да привлекат максимален брой туристи, които не са предварително запознати и ангажирани с бранда. Във Варна и Бургас – стандартно туристически градове, постигането на тази задача е още по-важно, разбира се. Така се родиха...
Едно от най-големите предизвикателства за екипа ни ever, със сигурност е откриването на Delta Planet Mall – първият голям търговски център в страната, открит след отминалата вълна от молове преди десетилетие. Макар задачата да изглеждаше заплашително сложна в...
Лоялната програма на Galleria Burgas & Stara Zagora няма аналог в цялата страна и определено е една от най-добрите ни идеи. Galleria Loyalty Club е програма за лоялни клиенти на мол Galleria, която възнаграждава притежателите на Galleria Loyalty Card, като всяка...
Всяка година отбелязваме рождения ден на Galleria със знаменита, празнична кампания, много подаръци и широки усмивки. Осмият рожден ден ни вдъхнови за супер интересна идея с игра за посетителите на мола, които хвърляха два гигантски зара и при чифт четворки печелеха...