Да помечтаеш за круиз и за едно невероятно пътуване по вода, за едно вълшебно приключение, пълно с куп атракции и забавления, е хубаво. Но още по-хубаво е, когато насреща има истински креативно съдържание, което да накара потребителите да замечтаят още повече. Това е...
Може ли една инвестиционна компания като Galaxy Investment да заложи на креативността в комуникацията си? Може разбира се, дори шансовете да подобри ангажираността на аудиторията си значително нарастват. Погрижихме се да направим съдържанието и визуалната комуникация...
Кой е казал, че “корпоративно“ задължително означава “скучно“? Времето на прекалено консервативните компании със строг имидж отдавна отмина и всеки бранд трябва да намери начин да се отвори към новите изисквания на аудиторията си. Именно това беше главната ни задача,...
Една от най-трудните, но най-благодатни и творчески задачи, с които може да се сблъска рекламист, е изграждането на бранд от самото начало – име, лого, бранд концепция, дигитална и маркетинг стратегия и още един тон предизвикателства съпътстват такова мащабно...
Динамиката и пренасищането на пазара от туристически брандове ни подтикна за смели и креативни пътешествия с един от любимите ни брандове – New Wave Holidays. Да продадеш почивка означава да продадеш емоцията, от стоенето в офиса в 16ч., пренасяйки се на някой...