Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години.Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са нашите...
LAZARINI – Преобразяването на един моден бранд

LAZARINI – Преобразяването на един моден бранд

Едно от любимите ни неща, като криейтив агенция, е да помагаме на брандовете да преоткриват себе си и своята идентичност. Затова ентусиазирано се впуснахме с наложилия се бранд –  LAZARINI, да покриваме нови модни върхове. Те искаха свежа промяна и да достигнат...
New Wave Holdays – как да заинтригуваме потребителите чрез чатботовете

New Wave Holdays – как да заинтригуваме потребителите чрез чатботовете

 New Wave Holidays са един от любимите ни брандове, защото ни дават креативно поле за изява, в което ползваме най-различни успешни механики. Имахме огромното удоволствие да достигнем до хиляди потребители чрез чатботовете, като заинтригувахме любителите на туризма с...
Haval – представяне на търговско предложение

Haval – представяне на търговско предложение

Работата с Haval ни даде възможност да участваме в налагането на един вече развит бранд на съвсем нов пазар като българския, и да проследим еволюцията му от “вълнуващ непознат“ до бранд, излъчващ самочувствие и увереност. След множество имиджови кампании за марката,...
PoP кампании за Свети Валентин

PoP кампании за Свети Валентин

Свети Валентин е една от любимите ни кампании за мол Galleria Burgas & Stara Zagora, защото любовта като обща тематика на заданието е изключително стимулираща тема. За да увеличим максимално радостта от празника за клиентите на мола, всяка година “разтягаме“...