БРАНД:
Colliers е международна консултантска компания в сферата на недвижимите имоти, която предоставя услуги като оценка, консултации и управление на имоти.
ЦЕЛ:
Брандът е основно разпознаваем и опериращ в B2B сектора. Да запознаем потребителите с бранда и неговите услуги в резиденшъл сектора.
ЗАДАЧА:
Имиджов уебсайт с интегрирани панели за активни жилища “под наем” и “за продажба”.
РЕШЕНИЕ:
Да създадем уебсайт, който да се отличава с изключителна стилистика и дизайн, лесно достъпен и лесно презентиращ на потребителите услугите на Colliers Residential.
UX СТРАТЕГИЯ:
Уебсайтът е изграден, така че потребителското изживяване да е основен приоритет. Уебсайтът включва раздели за отделните таргет групи, които търсят наем и тези, които искат да закупят жилище. Включва и наръчници за клиенти, които описват стъпка по стъпка процеса на закупуване на жилище, както и информация за алтернативни форми на финансиране и кредитни калкулатори.
UI СТРАТЕГИЯ:
Потребителският интерфейс е проектиран с внимание към детайлите, използвайки елегантни графики и интуитивна навигация. Уебсайтът е оптимизиран за различни устройства. Визуалните елементи са съобразени с корпоративната идентичност на Colliers, използвайки фирмени цветове и шрифтове, за да се подсигури консистентност на уебсайта.