Един от основните инструменти в маркетинговата стратегия на клиента ни KiK е инфлуенс маркетинга. През месец март не се поколебахме отново да го използваме и ние, за да създадем една запомняща се кампания.
Изпълнени с вдъхновение и топли чувства, планирахме една кампания, която да бъде изцяло ориентирана към най-милото – майките и техните деца.
Каква точно беше кампанията и нейните резултати, разберете ТУК.
Време за четене – по-кратко от песента “Мила моя мамо“.
![4-1](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/4-1-1-650x488.jpg)
![3](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/3-3-e1620911868497-650x488.jpg)
![2](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/2-3-e1620911856959-650x488.jpg)
![1](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/1-4-e1620911847475-650x488.jpg)