Да помечтаеш за круиз и за едно невероятно пътуване по вода, за едно вълшебно приключение, пълно с куп атракции и забавления, е хубаво. Но още по-хубаво е, когато насреща има истински креативно съдържание, което да накара потребителите да замечтаят още повече. Това е...
Може ли една инвестиционна компания като Galaxy Investment да заложи на креативността в комуникацията си? Може разбира се, дори шансовете да подобри ангажираността на аудиторията си значително нарастват. Погрижихме се да направим съдържанието и визуалната комуникация...
Да удовлетворяваме потребителите и да печелим тяхната лоялност, да продаваме почивки по най-лесния и пряк път – чрез креативно и ангажиращо съдържание, което да представя услугата по различен начин от конкуренцията. Това беше и нашата главна цел – да...
Кой е казал, че “корпоративно“ задължително означава “скучно“? Времето на прекалено консервативните компании със строг имидж отдавна отмина и всеки бранд трябва да намери начин да се отвори към новите изисквания на аудиторията си. Именно това беше главната ни задача,...
В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години.Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са нашите...