Да помечтаеш за круиз, за невероятно пътуване по вода, за вълшебно приключение, пълно с атракции и забавления, е наистина прекрасно. Но още по-хубаво е, когато насреща има истински креативно съдържание, което да накара потребителите да замечтаят още повече. Това е и...
Може ли една инвестиционна компания като Galaxy Investment да заложи на креативността в комуникацията си? Може разбира се, дори шансовете да подобри ангажираността на аудиторията си значително нарастват. Погрижихме се да направим съдържанието и визуалната комуникация...
Да удовлетворяваме потребителите и да печелим тяхната лоялност. Да продаваме почивки по най-лесния и пряк път – чрез креативно и ангажиращо съдържание, което да представя услугата по различен начин от конкуренцията. Това беше и нашата главна цел – да...
Кой е казал, че “корпоративно“ задължително означава “скучно“? Времето на прекалено консервативните компании със строг имидж отдавна отмина и всеки бранд трябва да намери начин да се отвори към новите изисквания на аудиторията си. Именно това беше главната ни задача,...
В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години. Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са...