Маркетингът в реално време не е лъжица за всяка уста, защото определено изисква комбинация от умения и предпоставки, като нюх за разпознаване на горещите новини, които ще станат вайръл, възможност за почти светкавична реакция и не на последно място – смел клиент,...
Динамиката и пренасищането на пазара от туристически брандове ни подтикна за смели и креативни пътешествия с един от любимите ни брандове – New Wave Holidays. Да продадеш почивка означава да продадеш емоцията, от стоенето в офиса в 16ч., пренасяйки се на някой...
New Wave Holidays са един от любимите ни брандове, защото ни дават креативно поле за изява, в което ползваме най-различни успешни механики. Имахме огромното удоволствие да достигнем до хиляди потребители чрез чатботовете, като заинтригувахме любителите на туризма с...