Aloha Travel – креативно съдържание за социални медии

Aloha Travel – креативно съдържание за социални медии

Да удовлетворяваме потребителите и да печелим тяхната лоялност, да продаваме почивки по най-лесния и пряк път – чрез креативно и ангажиращо съдържание, което да представя услугата по различен начин от конкуренцията. Това беше и нашата главна цел – да...
Colliers Residential – Креативни кампании

Colliers Residential – Креативни кампании

Кой е казал, че “корпоративно“ задължително означава “скучно“? Времето на прекалено консервативните компании със строг имидж отдавна отмина и всеки бранд трябва да намери начин да се отвори към новите изисквания на аудиторията си. Именно това беше главната ни задача,...
Mika Cara – Позициониране на бранд

Mika Cara – Позициониране на бранд

Една от най-трудните, но най-благодатни и творчески задачи, с които може да се сблъска рекламист, е изграждането на бранд от самото начало – име, лого, бранд концепция, дигитална и маркетинг стратегия и още един тон предизвикателства съпътстват такова мащабно...
Креативността е най-добрият търговец

Креативността е най-добрият търговец

Динамиката и пренасищането на пазара от туристически брандове ни подтикна за смели и креативни пътешествия с един от любимите ни брандове – New Wave Holidays. Да продадеш почивка означава да продадеш емоцията, от стоенето в офиса в 16ч., пренасяйки се на някой...
LAZARINI – Преобразяването на един моден бранд

LAZARINI – Преобразяването на един моден бранд

Едно от любимите ни неща, като криейтив агенция, е да помагаме на брандовете да преоткриват себе си и своята идентичност. Затова ентусиазирано се впуснахме с наложилия се бранд –  LAZARINI, да покриваме нови модни върхове. Те искаха свежа промяна и да достигнат...