Mika Cara – Позициониране на бранд

Mika Cara – Позициониране на бранд

Една от най-трудните, но най-благодатни и творчески задачи, с които може да се сблъска рекламист, е изграждането на бранд от самото начало – име, лого, бранд концепция, дигитална и маркетинг стратегия и още един тон предизвикателства съпътстват такова мащабно...
Креативността е най-добрият търговец

Креативността е най-добрият търговец

Динамиката и пренасищането на пазара от туристически брандове ни подтикна за смели и креативни пътешествия с един от любимите ни брандове – New Wave Holidays. Да продадеш почивка означава да продадеш емоцията, от стоенето в офиса в 16ч., пренасяйки се на някой...
Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години.Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са нашите...
Детски кампании с Viasat History

Детски кампании с Viasat History

В една разкошна крос-кампания с VIASAT History, с Galleria Stara Zagora успяхме да съживим миналото с увличащи документални филми за тайния живот на едни от най-знаменитите крале и династии в Европа, за да провокираме ума и любопитството на детската ни аудитория. За...
Haval – представяне на търговско предложение

Haval – представяне на търговско предложение

Работата с Haval ни даде възможност да участваме в налагането на един вече развит бранд на съвсем нов пазар като българския, и да проследим еволюцията му от “вълнуващ непознат“ до бранд, излъчващ самочувствие и увереност. След множество имиджови кампании за марката,...