Mika Cara – Позициониране на бранд

Mika Cara – Позициониране на бранд

Една от най-трудните, но най-благодатни и творчески задачи, с които може да се сблъска рекламист, е изграждането на бранд от самото начало – име, лого, бранд концепция, дигитална и маркетинг стратегия и още един тон предизвикателства съпътстват такова мащабно...
Креативността е най-добрият търговец

Креативността е най-добрият търговец

Динамиката и пренасищането на пазара от туристически брандове ни подтикнаха за смели и креативни пътешествия с един от любимите ни брандове – New Wave Holidays. Да продадеш почивка означава да продадеш емоцията, от стоенето в офиса в 16ч., пренасяйки се на някой...
Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години. Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са...
Детски кампании с Viasat History

Детски кампании с Viasat History

В една разкошна крос-кампания с VIASAT History, с Galleria Stara Zagora успяхме да съживим миналото с увличащи документални филми за тайния живот на едни от най-знаменитите крале и династии в Европа, за да провокираме ума и любопитството на детската ни аудитория. За...
Haval – представяне на търговско предложение

Haval – представяне на търговско предложение

Работата с Haval ни даде възможност да участваме в налагането на един вече развит бранд на съвсем нов пазар като българския, и да проследим еволюцията му от “вълнуващ непознат“ до бранд, излъчващ самочувствие и увереност. След множество имиджови кампании за марката,...