Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

Инстаграм стратегии – Как превръщаме последователите в клиенти

В света на рекламата всичко се случва динамично. Брандовете искат мигновени резултати, но позиционирането на даден бранд на пазара като успешен отнема години. Точно поради тази причина не бива да подценяваме тийнейджърите в Инстаграм като аудитория. Именно те са...
LAZARINI – Преобразяването на един моден бранд

LAZARINI – Преобразяването на един моден бранд

Едно от любимите ни неща като криейтив агенция, е да помагаме на брандовете да преоткриват себе си и своята идентичност. Затова ентусиазирано се впуснахме с наложилия се бранд – LAZARINI, да покриваме нови модни върхове. Те искаха свежа промяна и да достигнат до...
New Wave Holidays – как да заинтригуваме потребителите чрез чатботовете

New Wave Holidays – как да заинтригуваме потребителите чрез чатботовете

 New Wave Holidays са един от любимите ни брандове, защото ни дават креативно поле за изява, в което ползваме най-различни успешни механики. Имахме огромното удоволствие да достигнем до хиляди потребители чрез чатботовете, като заинтригувахме любителите на туризма с...
Haval – представяне на търговско предложение

Haval – представяне на търговско предложение

Работата с Haval ни даде възможност да участваме в налагането на един вече развит бранд на съвсем нов пазар като българския, и да проследим еволюцията му от “вълнуващ непознат“ до бранд, излъчващ самочувствие и увереност. След множество имиджови кампании за марката,...
PoP кампании за Свети Валентин

PoP кампании за Свети Валентин

Свети Валентин е една от любимите ни кампании за мол Galleria Burgas & Stara Zagora, защото любовта като обща тематика на заданието е изключително стимулираща тема. За да увеличим максимално радостта от празника за клиентите на мола, всяка година “разтягаме“...