БРАНД:
VIA Park е първият ритейл парк от семейството на VIA в гр. Пловдив. С перфектен търговски микс и стратегическа локация, той се утвърждава като най-добрия ритейл парк в район „Южен“. Благодарение на удобния си достъп, VIA Park осигурява комфортно и бързо пазаруване както за жителите на квартала, така и за потребителите от близките градове и села.
ЦЕЛ:
Имиджов уебсайт
ЗАДАЧА:
Да създадем имиджов уебсайт, който да обединява всичко, което бъдещите потребители ще търсят за ритейл парка. Той трябва да бъде с ясна структура и лесен за навигация, осигурявайки бърз достъп до необходимата информация и удобство при ориентиране.
РЕШЕНИЕ:
Създадохме уебсайт с ясна и интуитивна структура, който обхваща всяка необходима информация за потребителите, включително детайлни страници за обектите в ритейл парка, актуални новини, интерактивна карта с точна локация и блог с полезни статии и съвети. Дизайнът на сайта е съобразен със създадената и наложена стилистика на бранда, като осигурява лесен достъп до всичко, което потребителите търсят, а визуалната му идентичност отразява модерния и динамичен характер на VIA Park.
UX СТРАТЕГИЯ:
Основната цел е потребителите да могат бързо да намерят търсената информация (като обекти, новини и карта). Ясната и добре организирана навигация, която направихме, улеснява потребителите при ориентирането в уебсайта.
Удобната карта с локация е важен елемент, който трябва да бъде лесно достъпен и функционален, за да помогне на потребителите да намерят информация за ритейл парка и разположените обекти.
Адаптирахме уебсайта за мобилни устройства, запазвайки нивото на функционалност и при малки екрани.
Цялата навигация е лесна, така че потребителите да преминават от една част на уебсайта към друга без излишни усилия и да получават нужната информация максимално бързо.
UI СТРАТЕГИЯ:
Използвахме съвременни цветови схеми, които съответстват на бранд идентичността на VIA Park. Чрез тъмните и светли нюанси, създадохме контраст и подчертахме ключовите елементи на уебсайта.
Консистентността ни в използването на шрифтовете, икони и изображения в целия уебсайт, осигурява професионален и хармоничен вид.
Включихме висококачествени и професионални изображения на обектите в ритейл парка, които привличат вниманието на потребителите и им помагат да визуализират мястото.
Дизайнът е прост и ефективен, без излишни елементи, които да отвлекат вниманието.