Ритейл Парк Pana Green Park

Ритейл Парк Pana Green Park

БРАНД:

Pana Green Park е първият и единствен ритейл парк на град Панагюрище. Ритейл паркът е комбинация от модерна архитектура, удобства и отворени пространства, които са в унисон с красивата природа на Средна Гора. Той предлага разнообразие от търговски възможности, включващи световноизвестни марки като BILLA, PEPCO, Subra, Sinsay, JYSK, ЗОРА, PAUSE Jeans, някои от които за първи път стъпват в града.

ЦЕЛ:

Имиджов уебсайт

ЗАДАЧА:

Да създадем имиджов уебсайт, който да обединява всичко, което бъдещите потребители ще търсят за ритейл парка. Той трябва да бъде с ясна структура и лесен за навигация, осигурявайки бърз достъп до необходимата информация и удобство при ориентиране.

РЕШЕНИЕ:

Създадохме визуално привлекателен и функционален уебсайт за Pana Green Park, който подчертава основната му концепция като модерна – първа и единствена, търговска дестинация. Уебсайтът включва динамичен дизайн, лесен за навигация интерфейс и акцентира на ключови търговски обекти, предлагани в ритейл парка.

UX СТРАТЕГИЯ:

Уебсайтът предлага ясна структура на менюто, с директни линкове към основните категории и обекти (магазини, услуги и информация за парка). Това е направно с цел потребителите бързо да открият каквото търсят. Уебсайтът е оптимизиран за мобилни устройства, което е ключово за потребителите. Секциите, които водят към информация за обекти, промоции и събития са добре поставени и ясно видими. Това води до лесно взаимодействие с потребителите и ги насочва към следващата стъпка.
Уебсайтът е с минималистичен дизайн, и не е претоварен с излишни елементи. Това създава приятна атмосфера за потребителите и не ги разсейва от основната цел – намирането на информация и навигацията.

UI СТРАТЕГИЯ:

Визуалният стил на уебсайта включва висококачествени изображения, които показват магазините, услугите и инфраструктурата на комплекса. Те създават професионално и приветливо усещане.
Цветовата схема и шрифтовете са последователни и съответстват с цялостната стилистика на бранда. Цветовете не са прекалено ярки или натрапчиви, което подобрява възприемането на съдържанието.
Използването на съвременни икони и визуални елементи спомага за лесното възприемане на информацията и прави взаимодействието с интерфейса интуитивно, като в същото време придава усещане за единствената шопинг точка в града.

Разгледай сайта тук

Умения

Публикувано на

07.10.2022