БРАНД:
Lazarini е български бранд, който преследва мечтата за пренасяне на модните тенденции от Италия в българската култура. Основната им дейност е производството и продажбата на висококачествени мъжки костюми, ризи, панталони, сака и аксесоари.
ЦЕЛ:
След мащабна работа по ребрандиране, беше време да пренесем новата стилистика и към уебсайта на бранда.
ЗАДАЧА:
Редизайн на уебсайт, който да запознава аудиторията с бранда и да има интегриран онлайн магазин.
РЕШЕНИЕ:
Решихме новият онлайн дом на бранда да е с минималистичен дизайн на бял фон, на който да блеснат ключовите визии, които бяхме разработили.
UX СТРАТЕГИЯ:
Уебсайтът на Lazarini е проектиран с фокус върху лесната навигация и интуитивността. Структурата позволява на потребителите бързо да намират необходимата информация за продуктите на марката. Чистият и минималистичен дизайн допринася за приятно и ненатоварващо изживяване, като акцентира върху имиджово представяне на продуктите в интегрирания онлайн магазин. Уебсайтът е оптимизиран за различни устройства.
UI СТРАТЕГИЯ:
Интерфейсът на уебсайта се отличава с елегантни и съвременни линии, отразяващи идентичността на марката. Използваната цветова палитра включва основните брандови цветове – черно, червено и бяло. Бутоните са ясно обозначени и лесни за ориентация, насочвайки потребителите без усилие през различните секции на уебсайта.