Lazarini – облечи се добре

Lazarini – облечи се добре

БРАНД:

Lazarini е български бранд, който преследва мечтата за пренасяне на модните тенденции от Италия в българската култура. Основната им дейност е производството и продажбата на висококачествени мъжки костюми, ризи, панталони, сака и аксесоари.

ЦЕЛ:

След мащабна работа по ребрандиране, беше време да пренесем новата стилистика и към уебсайта на бранда.

ЗАДАЧА:

Редизайн на уебсайт, който да запознава аудиторията с бранда и да има интегриран онлайн магазин.

РЕШЕНИЕ:

Решихме новият онлайн дом на бранда да е с минималистичен дизайн на бял фон, на който да блеснат ключовите визии, които бяхме разработили.

UX СТРАТЕГИЯ:

Уебсайтът на Lazarini е проектиран с фокус върху лесната навигация и интуитивността. Структурата позволява на потребителите бързо да намират необходимата информация за продуктите на марката. Чистият и минималистичен дизайн допринася за приятно и ненатоварващо изживяване, като акцентира върху имиджово представяне на продуктите в интегрирания онлайн магазин. Уебсайтът е оптимизиран за различни устройства.

UI СТРАТЕГИЯ:

Интерфейсът на уебсайта се отличава с елегантни и съвременни линии, отразяващи идентичността на марката. Използваната цветова палитра включва основните брандови цветове – черно, червено и бяло. Бутоните са ясно обозначени и лесни за ориентация, насочвайки потребителите без усилие през различните секции на уебсайта.

Умения

Публикувано на

24.02.2023