БРАНД:
Powerband е марка за хранителни добавки, насочена към хора с активен и спортен начин на живот.
ЦЕЛ:
Да увеличим познаваемостта на бранда и да дадем на потребителите възможността да пазаруват онлайн.
ЗАДАЧА:
Да изградим уебсайт, който да запознае потребителите с бранда и всичко важно за хранителните добавили, които предлага. Да има и интегриран онлайн магазин.
РЕШЕНИЕ:
Да подчертаем силното присъствие на бранда на пазара и да представим продуктите по атрактивен и образователен начин.
UX СТРАТЕГИЯ:
Навигацията на уебсайта е опростена – продукти, ползи, съдържание и добавена стойност – блог. Всичко е лесно достъпно, дори при първо посещение. Набляга де изцяло на ключовите послания – какво е продуктът, как действа и за кого е насочен. Интегриран е онлайн магазин, който е лесен за навигиране.
UI СТРАТЕГИЯ:
Дизайнът е динамичен и визуално силен, за да е напълно в духа на спортния и активен бранд. Използваните шрифтове са “по-груби”, за да излъчват сила и категоричност.
Разгледай част от сайта по-долу.