БРАНД:
Haval е китайски автомобилен бранд, специализиран в производството на SUV модели, известни със своето качество, иновации и достъпност.
ЦЕЛ:
Клиентите на българския пазар вече добре познаваха и общуваха с бранда и дойде време за една малко по-различна кампания за обратно изкупуване на стари автомобили – клиентите получиха възможността да сменят своя стар автомобил за чисто нов Haval H2 или H6.
ЗАДАЧА:
Да се създаде креативна лендинг страница, част от кампанията на бранда. Целта на страницата е бързо и лесно да информира потребителите за стъпките при buy-back на стария ви автомобил.
РЕШЕНИЕ:
Заложихме на инсайта за промяната и посоката. Акцентът на страницата ни бе слайдерът, който променяше автомобила и посоката, когато потребителят го движеше. Вярвахме, че е важно да осигурим забавната възможност на потребителите да взаимодействат с нашата забавна целева страница. Страницата също предоставяше актуална информация за предстоящите тест драйв събития и промоции, за които потребителите можеха да заявят интерес.