Опитът ни в позиционирането на нови брандове отново ни отведе до следващия вълнуващ клиент – Global Events 365, който се свърза с нас с цел креативно позициониране в социалните медии.
Брандът е международна дигитална платформа, специализирана в продажбата на билети за спортни, музикални и развлекателни събития, а фокусът им най-вече е съсредоточен във футболните събития.
Оказа се, че в офиса ни има повече футболни запалянковци, отколкото си мислихме. Може би се питаш как продавахме успешно билети, както на българския пазар, така и на европейския, и то за най-важните футболни първенства като Шампионската лига на УЕФА, Лига Европа и вечната борба Ел Класико? Или пък се питаш каква стилистика наложихме в социалните медии? Е, можеш да научиш ТУК.
Време за четете – колкото съдията да отчете ВАР.