БРАНД:
Търговски центрове Galleria Burgas и Galleria Stara Zagora са далеч от столицата, но двата търговски центъра не искат да отнемат възможността на потребителите си да бъдат в крак с последните модни тенденции, като същевременно постоянно ги изненадват с интересни интерактивни кампании. Тези два фактора и фактът, че повечето активни потребители са в Интернет, бяха двете опорни точки довели до създаването на модния онлайн каталог Galleria In Style, където основно място беше отделено на актуалните колекции пролет-лято на брандовете, наематели в търговските центрове.
ЦЕЛ:
Създаване на интерактивен каталог с новите колекции и тенденции на брандовете, наематели в двата търговски центъра.
ЗАДАЧА:
Задачата беше да създадем интуитивен и ангажиращ лендинг за Galleria Burgas, на който да се развива и кампания Galleria InStyle.
РЕШЕНИЕ:
Популярността и успеха на кампанията доведе до реализирането и в над 6 издания и каталози. За да постигнем целите си, през годините променяхме многократно визуално лендинга с различни интерактивни елементи, които обаче винаги осигуряваха на потребителите персонализирани изживявания. Чрез ангажиращ дизайн и стратегическо използване на съдържание, кампанията успя да стимулира интереса на потребителите и да създаде емоционална връзка с търговските центрове.
Разгледай част от лендинг пейджа по-долу.