БРАНД:
Сдружение Progress 4 Smile е създадено с мисия да подкрепя деца и младежи, като насърчава образованието, социалната интеграция и личностното развитие.
ЦЕЛ:
Имиджов уебсайт.
ЗАДАЧА:
Уебсайтът да представи дейността на сдружението, нейните кампании и партньорства по ясен и вдъхновяващ начин, като същевременно насърчава ангажираност от страна на посетителите.
РЕШЕНИЕ:
Създадохме интуитивен уебсайт-каталог.
UX СТРАТЕГИЯ:
Уебсайтът е проектиран с акцент върху яснотата и достъпността на информацията. Структурата му позволява на потребителите лесно да се ориентират и да намират необходимите данни за дейността и инициативите на организацията. Навигацията е интуитивна, с ясно обозначени секции. Интеграцията на визуални елементи, като изображения и графики, допринася за по-добро разбиране на мисията и проектите на организацията.
UI СТРАТЕГИЯ:
Интерфейсът на уебсайта се характеризира с чист и професионален дизайн, отразяващ сериозността и ангажираността на сдружението. Използваната цветова палитра е хармонична и съобразена с бранд идентичността на организацията.