Креативността е най-добрият търговец

Креативността е най-добрият търговец

Динамиката и пренасищането на пазара от туристически брандове ни подтикнаха за смели и креативни пътешествия с един от любимите ни брандове – New Wave Holidays.

Да продадеш почивка означава да продадеш емоцията, от стоенето в офиса в 16ч., пренасяйки се на някой екзотичен остров, до постването на снимки в Инстаграм, месец след като си се върнал. Затова създадохме забавно и креативно съдържание, обвързано с бранда и насочено към потребителите.

Как разсмяхме пътешествениците и ги подтикнахме да си счупят касичките? E, можеш да стегнеш куфарите, а после да прочетеш ТУК.

Време за четене – колкото да си пуснеш молба за отпуск.

 

Умения

, , , ,

Публикувано на

23.10.2019