БРАНД:
Aiger е високотехнологична и иновативна семейна компания, част от швейцарския холдинг Aiger Group AG. Работата им е обвързана със създаването на бутикови инженерни решения от световно качество с швейцарска прецизност за различни индустрии като тютюневата, хранително-вкусовата и фармацевтичната. Компанията цени своите служители и се стреми да им създаде работна среда, която да разгърне уменията и ентусиазма им.
ЦЕЛ:
Employer Branding
ЗАДАЧА:
Да бъдат привлечени най-добрите таланти в индустрията, като Aiger изгради силно онлайн присъствие като работодател, което не просто да запознава с бранда и да представя свободните работни позиции, но да изгради емоционална връзка с потенциалните кандидати.
РЕШЕНИЕ:
За да позиционираме Aiger като топ работодател, трябваше да създадем модерна и ангажираща кариерна страница, която не просто информира, а вдъхновява. Брандът трябваше да постигне баланс между удобна навигация, ясна структура и ангажиращо съдържание, което толкова ефективно да комуникира предимствата на работа в Aiger, че да мотивира талантите да станат част от семейството на бранда.
UX СТРАТЕГИЯ:
За да направим кариерната страница на Aiger максимално ефективна, създадохме и изградихме ясна и интуитивна структура и навигация, която лесно да ориентира и води потребителя към всяка следваща стъпка от неговото запознаване със семейството на Aiger, водейки го до крайната цел – кандидатстване.
Постигнахме го с ясен CTA, благодарение на логичната подредба на съдържанието и изчистените призиви към действие, които спомагат на кандидата да избере Aiger като работодател.
Оптимизацията на процеса по кандидатстване също беше важна стратегия за нас, затова държахме да заложим лесен и удобен начин за кандидатстване, без излишни стъпки.
UI СТРАТЕГИЯ:
За да направим кариерната страница на Aiger максимално ефективна за цялостно ориентиране и водене на потребителите от стъпка в стъпка до крайната цел – кандидатстване, подкрепихме създадената ясна и интуитивна структура – с визуална стратегия. Заложихме на професионален и модерен дизайн с нотка закачливост, който хем да подчертава професионализма и свежестта на бранда, хем да направи процеса по навигация приятен и интуитивен.
За тази цел използвахме корпоративните цветове на бранда, за да пазим стилистиката, но и в същото време добавихме допълнителни свежи цветове, които да придадат усещане за приятна атмосфера. Създадохме за бранда изцяло нови пиктограми, които да комуникират дейността и отделите им. Добавихме в дизайна закачливи елементи, които да донесат у потребителя усещане за приветливост.
Изборът ни на четливи и ясни шрифтове, балансираха закачливостта с достъпност и професионализъм.
Бутоните на сайта са изцяло откроени, за да улеснят потребителите максимално и да се придържаме към подхода ни за интуитивна структура.
Представянето на екипа и работната среда със снимки и видеа, помагат за комуникирането на ценностите на бранда и работната атмосфера.
Пригодихме лендинг страницата и за мобилна версия, с цел да предоставим на потребителите удобство и бързина.