Когато пътят към успеха започва с НОВА ВИЗИЯ

Когато пътят към успеха започва с НОВА ВИЗИЯ

Дадохме газззз по магистралата на креативността и пътят ни докара до най-голямото дилърство на Volkswagen за гр. Пловдив и региона – HAAS-60.
Клиентът ни имаше нужда от налагане на визуална идентичност, включително ново лого, което да отразява модерния облик на бранда и да го отличава от всички останали дилърства на пазара, както и слоган, чието послание да изразява цялата му бранд идея, която беше изключителна.
Ако искаш да разбереш как едно дилърство може да се трансформира в разпознаваем и запомнящ се бранд, който вдъхва доверие и създава емоция – остани с нас, за да ти разкрием пътя, по който стигнахме до крайната точка.
Прочети повече ТУК.

Време за четене – колкото да превключиш от 4-та предавка на 5-та.

Умения

Публикувано на

13.02.2025