БРАНД:
Markovo Vita Nova e и модерен жилищен комплекс в подножието на планината до гр. Пловдив – Марково, който предлага самостоятелни къщи, редови къщи и апартаменти.
ЦЕЛ:
Да създадем имиджов уебсайт с възможност за потребителите да разглеждат свободните къщи и апартаменти в реално време.
ЗАДАЧА:
Да създадем уебсайт, който да пресъздаде бранд идеята и да интегрираме активен панел, в който потребителите да могат в реално време да разглеждат свободни апартаменти и къщи – архитектурни планове, характеристика на отделните апартаменти и т.н.
РЕШЕНИЕ:
Създаването на уебсайта бе една от последните ни задачи по проекта след като вече бяхме създали името, слогана, идентичността, мащабни онлайн и офлайн кампании.
UX СТРАТЕГИЯ:
Уебсайтът е интуитивен и лесен за използване. Той включва ясна навигация и структурирана информация, като различни типове имоти и тяхното разпределение, което улеснява потребителите в процеса на избор. Възможността за бързо намиране на нужната информация и лесен достъп до детайли е основен приоритет, заложен в уебсайта.
UI СТРАТЕГИЯ:
В уебсайта се съчетават елегантни визуални елементи, които създават усещане за лукс и съвременност, в съответствие с бранд идеята на жилищния комплекс. Използват се спокойни цветови схеми и модерни шрифтове, които допълват цялостната естетика на уебсайта и създават приятна визуална среда за потребителите.