Черният петък, който стана 6 пъти по-черен

Черният петък, който стана 6 пъти по-черен

Една от любимите на всички ни кампании – Черен петък, отново се задаваше, а с нашия клиент Mall Markovo Tepe искахме да върнем истинския дух и смисъл на този ден, от който последните години брандовете много се отдалечиха.

Организирахме търговска игра, в която потребителите участваха с направена покупка от 50 лв. Наградата за която участваха е гифт карта, чиято стойност беше цели 6 пъти по-голяма от стойността на минимално необходимата покупка – 50лв., тоест играеха за 300 лева.

Така черният петък в Mall Markovo Tepe не просто стана “черен“, той стана 6 пъти по-черен и вълнуващ.

Искаш да разбереш как реализирахме тази кампания и какъв беше инсайтът зад цялата ни идея? Побързай да прочетеш всичко това ТУК. P.S. има и един много скрит инсайт в 6-цата, който ще ти разкрием в нашата статия.

Време за четене – колкото да щракнеш “купи сега“ на най-добрата находка.

Умения

Публикувано на

15.12.2022