Трансформацията на POWERBAND в истински PowerBrand

Това е един от онези клиенти, за които искате да постигнете ръст от печалби още от самото начало. Нашият клиент POWERBAND предлага уникален продукт, наречен Kre-Alkalyne + Vit.E, който помага на спортисти и хора, които редовно тренират да бъдат по-издръжливи и да имат тонус. Наричаме го единствен по рода си, тъй като на пазара в Европа няма друг такъв продукт, който е комбинация от Kre-Alkalyne и Vit.E. Защо е толкова различен? Първо става въпрос за доброто качество на основната съставка и на второ място Vit.E помага на Kre-Alkalyne да остане по-дълго във вашия организъм и ви дава по-добри резултати.

За да накараме главния ни таргет да опита продукта се наложи да се изправим пред голямо предизвикателство поради няколко причини.

От една страна, Kre-Alkalyne е много по-скъп от креатина, който е най-популярната добавка за спортна издръжливост на пазара, а от друга страна таргетът ни не се интересуваше от добавения Vit. E, който помага на основното вещество да се абсорбира и да се задържи по-дълго в организма.

Трябваше да действаме преди пролетта да е дошла, тъй като това е най-динамичният период за пазара на фитнес добавки. Така решихме да поискаме от нашия клиент да произведе мостри – пакетче със 7 капсули, което всеки може да вземе преди началото на тренировката си и да почувства разликата по време на тренировка и след това. И така POWERBAND го направи!

мостри

Междувременно бяхме заети с новата ни лендинг страница на POWERBAND FREE SAMPLE.

В нея поискахме от нашите потенциални потребители няколко неща – име, е-мейл, телефон и разбира се адрес, на който да получат безплатна мостра, доставена им от куриер. Освен това всеки един от регистриралите се имаше възможност да стане риселър на марката. Изненадахме се, когато 20% от тях пожелаха да го направят.

Capture

Започнахме да популяризираме кампанията чрез социалните медийни канали на POWERBAND. Също така подкрепихме нашите маркетингови усилия, като популяризирахме кампанията чрез Google Ads & Display Ads, както и ремаркетинг в Gmail.

powerbandPRTSC

Но това не беше всичко. По същото време на https://powerband.info/become-a-reseller създадохме програма за риселъри, в която наш таргет бяха фитнес инструктори и спортни специалисти с индивидуална практика, които да популяризират продукта ни сред своите клиенти. Всеки от тях можеше да се регистрира на уебсайта като риселър и да получи специален код за отстъпка, който да предостави на клиентите си. Като риселъри те получаваха 20% отстъпка от всяка направена поръчка, а техните клиенти 10%. И така следващата стъпка, която предприехме беше да популяризираме кампанията ни за риселъри сред фитнес инструктори, спортни специалисти и блогъри.

За тази кампания нямахме много голям бюджет, затова трябваше да сме креативни. Направихме проучване и открихме най-популярните фитнес блогъри в България, от които избрахме 15. Сред тях имаше фитнес инструктори, спортни специалисти и диетолози. След това им изпратихме кутия с нашия продукт.

Така опаковахме персонални красиви кутии за всеки. В тях сложихме брандирана метална бутилка, пълна опаковка от нашия продукт, който стига за 2 месеца, една от безплатните ни мостри и две карти с промо кодове – едната за блогъра с 20% отстъпка и една с 10% отстъпка за негов последовател. Разбира се, добавихме и персонализирано писмо до всеки един от тях, в което описахме кои сме ние и предимствата на нашия продукт. Изпратихме всички кутии по куриер и започнахме да чакаме какво ще се случи.

PBReportPage2

Как планирахме да работи нашата кампания:

  1. Изпращане на подаръчни кутии до блогърите.
  2. Той/Тя опитва продукта.
  3. Ако блогърът е доволен от резултатите споделя блог статия, пост, снимка на неговия блог или в социалните медии.
  4. Блогърите могат да дадат 10% отстъпка на техните последователи.
  5. Ангажираност на последователите на блогърите.
  6. Резултатът е чудесно органично разпознаване на бранда.

И не след дълго брандът на клиента ни започна да се разпространява.

Една от най-известните спортни инструкторки в България – Биляна Йотовска, с над 110 000 фена във фейсбук страницата си, публикува продукта и бранда на клиента ни в социалните си мрежи.

iotovska

Блогърите започнаха да споделят своите промоционални кодове в каналите си, поставиха банери на своите уебсайтове, споделиха съдържание и говореха за продукта.

Една сутрин един от блогърите ни изпрати щастливо съобщение със снимка във Viber, на която беше запечатал момента, в който получава кутията. Други пък позираха 🙂

bloger

Един от тях засне видео на разопаковането на кутията и го публикува в YouTube, след което го разпространи в профилите си в социалните мрежи:

Само с бюджет от 200 евро успяхме да достигнем до целевата ни аудитория с над 150 000 потребители. Ангажирахме минимум 10% от тях с бранд идеята на POWEBAND  и  Kre-Alkalyne + Vit. Е.

Ели основава студио за уеб дизайн и мултимедия през 2003. Прави МБА по Маркетинг към City University of Seattle и дава криле на любовта си към маркетинга и дигиталния свят създавайки "социалните откачалки". Ели ще обикне вашия бранд и ще работи за него - ще ви каже къде грешите, ще създаде стратегия и ще се грижи за онлайн растежа ви.А когато не говори за работа, може да я чуете да пее в някой клуб.

КОМЕНТАРИ