Galleria Loyalty Card – Всеки път получаваш още!

Програмата за лоялни клиенти  на нашите клиенти Мол Galleria Burgas & Мол Galleria Stara Zagora – Galleria Loyalty Card е уникална по рода си.

Двата търговски центъра са единствените в България, които имат своя собствена, добре развита лоялна програма. Проектът бързо заживява свой живот, като увлича в него и наемателите, и клиентите на търговските центрове.

Black front_Tier1

Идеята

Galleria Loyalty Club е програма за лоялни клиенти на мол Galleria.Тя възнаграждава притежателите на Galleria Loyalty Card. Чрез нея всяка покупка, направена в обектите на Galleria, носи точки на картодържателя, а точките – награди. Първоначално зададената визия, обаче, се оказа много тежка за вкуса на картодържателите. Затова бързо се заехме с ребрандирането на цялата кампания, като така бързо доби много по-цветен и привлекателен вид от по-долу:

GB-GSZ_Loyalty-card_FB-cover

Лоялната карта бе разделена на две категории – BASIC & VIP. Притежателите на VIP карта имат достъп и до частен клуб на територията на мола. Той може да се използва, за отдих, бизнес-срещи и други.

За клиентите има и друго предимство. Към лоялната програма има лист с отстъпки от повечето наематели, както и други промоционални оферти. Това със сигурност е една добра мотивация да се сдобие човек с нея.

GB-brochure-2017-vip_outside_23.01 GB-brochure-2017-vip_inside_23.01

Освен създаване на лоялна клиентска база и формирането на Galleria „общество“, стартирането на тази програма постигна и още един ценен за клиента резултат. Това беше  да препозиционира Лоялната програма към наемателите в търговските центрове. Повечето от тях стандартно не я припознаваха като мощен маркетингов инструмент да привлекат и задържат своите клиенти. С един куршум – цяла купчина зайци.

За да е по-удобно използването на Лоялната програма, беше изграден и онлайн магазин. В него клиентите в реално време виждат наличните награди, броя натрупани точки в собствения си профил и информация за предишни транзакции.
loyaltyshop1

loyaltyshop2

Магазинът е изключително лесен за ползване, с изчистен дизайн и семпло меню.  Физическото му изражение е красиво брандирана витрина, съдържаща всички налични мърчове и разположена в самия мол.

Клиентите бързо регистрираха огромната полза от картата и кампанията набра толкова голяма скорост, че започна да участва в голяма част от дигиталните и крос-кампаниите ни.

Любима такава ни е кампанията „Отново на училище“, която всяка година е обвързана с лоялната витрина. Наличните мърчове са раници, брандирани с логото на Galleria, които са хем безкрайно полезни за клиентите, хем служат като самоходна реклама на бранда. А и така безспорно решаваме поне един проблем на родителите на ученици, които са завладени от хаоса покрай първия учебен ден:

GSZ_Back-to-School_-mainvisual_post

Една от кампаниите за „Отново на училище“ даде възможност на клиентите на търговските центрове да използват част от събраните точки в картата си, за да подарят раница на деца в неравностойно положение – още една звезда за имиджа на бранда, който се съгласи да обвържем една традиционна кампания със социална отговорност.

В други случаи, когато самите мърчове са много привлекателни, то и визуалната комуникация с тях става изключително приятна, което води до масово одобрение от страна на потребителите. Такъв е случаят с кампанията ни по случай Свети Валентин:

GSZ_St.VD_-main-visual-cover

Безспорният успех на Loyalty Card проекта ни, който е единствен такъв за търговски центрове в България вече 4 години, показва, че това е една от най-добре приложени идеи. Тя е изключително средство, чрез което маркетинг екипа и ръководството на търговските центрове да привличат и задържат своите лоялни клиенти.

А вие останете лоялни на блога ни, за да получавате още добавена стойност от нас.

КОМЕНТАРИ