Карай напред… с късмет

КАРАЙ НАПРЕД С КЪСМЕТ

и нов велосипед от  Delta Planet Mall Varna

МАЙ 2019

Слънчевото време през май подканва към велоеволюция. Именно това беше инсайтът за кампанията на Delta Planet Mall.

Механиката: Proof-of-purchase кампания, в която всеки, пазарувал за над 50 лева, завърта дигиталното Колело на късмета на бюро Информация и може да спечели награда. Определено кампанията би привлякла интереса на много посетители заради предоставените от наемателите и търговския център награди. Задачата ни беше да комуникираме ясно това послание и условията за участие в играта. Късметлийте определено бяха много, защото раздадените награди бяха над 2000, а всеки ден обявявахме по един печеливш на голямата награда – велосипед.

ДА! 31 велосипеда и причина хората да изберат по-зелен начин на живот.

Така ни се завъртя и идеята за слогана „КАРАЙ НАПРЕД С КЪСМЕТ“, като във визията обвързахме графично велосипеда и колелото на късмета.

велосипед

С идея да разнообразим механиката, програмирахме цветно дигитално Колело на късмета, в което поместихме наградите:

Визията ни украси ключови локации из града и привлече варненци в Delta Planet Mall, където навсякъде из мола ни се въртяха велосипеди.

40A

велосипед

Печелившите ни бяха толкова шарени и разнородни, но общото между всички тях бяха големите усмивки. Разбираемо, все пак ще си карат напред с късмет и нов брандиран велосипед от Delta Planet Mall. Ама наистина ни е готин дизайна, нали? Добавяме още една добра причина да се предпочете карането на велосипед. 🙂

велосипед велосипед       велосипед велосипед велосипед велосипед велосипед велосипед велосипед  велосипед

Кампанията ни беше наистина приятна за реализиране на само заради визуалните преимущества, а заради зелената кауза да помогнем на хората да живеят по-целесъобразно (в нашия случай свежа кауза, оцветена в магента и жълто).

Споделяме с вас добрите резултати на рекламата на кампанията КАРАЙ НАПРЕД С КЪСМЕТ в социалните мрежи:

ИМПРЕСИИ: 980 264

ДОСТИГНАТА АУДИТОРИЯ: 344 884

Ние продължаваме напред с късмет, неспиращо вдъхновение и постоянна жажда за нови предизвикателни проекти, хайде да покараме заедно?

Ели основава студио за уеб дизайн и мултимедия през 2003. Прави МБА по Маркетинг към City University of Seattle и дава криле на любовта си към маркетинга и дигиталния свят създавайки "социалните откачалки". Ели ще обикне вашия бранд и ще работи за него - ще ви каже къде грешите, ще създаде стратегия и ще се грижи за онлайн растежа ви.А когато не говори за работа, може да я чуете да пее в някой клуб.

КОМЕНТАРИ