креативно позициониране

Креативно позициониране в социалните мрежи на българска ферма за яйца

Когато става въпрос за продукти от първа необходимост, конкуренцията в търговските мрежи е голяма. Нашето предизвикателство този път беше да комуникираме отличителните черти на български бранд от хранителната индустрия и да създадем креативно позициониране в социалните медии Facebook и Instagram.

Ферма Ангелов е производител на яйца от щастливи кокошки, която разчита на алтернативен метод за отглеждането им. Освен че яйцата са гордо маркирани с 1BG за свободно отглеждане, те са и единствените производители на бели яйца в страната от тази категория.

Не можехме да оставим производител от този ранг без присъствие в социалните мрежи. Хубавите неща трябва да достигат до повече хора, особено когато говорим за качествено и иновативно производство. Точно това бе и нашата мисия – да представим Ферма Ангелов със свежи визии и чисто нова линия на комуникация.

Дебют в социалните мрежи

Освен ребрандирането, което направихме за бранда – ново, съвременно лого, вдъхновено от лидерите в сектора в Европа и света, и визии на опаковките им, от Ферма Ангелов ни се довериха и за своя дебют в социалните мрежи Facebook и Instagram. Нашата цел бе да запознаем аудиторията с продуктите им, с качеството на яйцата, които произвеждат и да създадем позитивен имидж на бранда.

Изградихме отличителен тон на комуникация и свежа цялостна визия

Към новото лого и опаковките, допълнихме брандинга с отличителен тон на комуникация в социалните мрежи. Водени от богатия вкус, яркия цвят на жълтъка и инсайта, че яйцето е онзи продукт, с който често започваме деня си, заложихме на приятелски тон, който да носи настроение и закачливост с всяка визия.

креативно позициониране на бранд креативно позициониране
 

Създадохме вкусно съдържание

Знаехме, че основната ни цел е да достигнем до възможно най-много потребители и да грабнем вниманието им с ярки цветове. Създадохме вкусно съдържание, с което от една страна гонехме целта си да комуникираме продуктите, а от друга – дадохме допълнителна стойност и усмихвахме потребителите.

Angelov_Post_5 креативно позициониране на ферма за яйца Angelov_Post_06052021_v3

Необикновена ситуация за обикновен продукт

Дебютът им в социалните медии съвпадна с Великден, който бе идеален повод за инсайти и креативни идеи от наша страна. Ферма Ангелов бяха инвестирали в закупуването на оборудване за сваряване и боядисване на яйцата им, а ние инвестирахме креативност и любов в задачата да комуникираме този уникален и нов за пазара в България продукт. За целта заснехме и продуктови снимки на опаковките, за да запознаем таргет групите с тях. Великденската кампания ни вдъхнови и да поставим в необикновена ситуация едни, на пръв поглед, обикновени яйца.

Angelov_Post_09042021 Angelov_Post_21042021 Angelov_Post_April_8

Подкрепа на общественозначима тема в хранителната индустрия

Изключително важно бе за нас и бранда да наблегнем на фактите, че освен че яйцата са бели, са и от щастливи кокошки, отглеждани по алтернативни методи. За да защитим ценностите на Ферма Ангелов, отговорихме в коментар под публикация на Кампания и Активизъм за животните в хранителната индустрия – „КАЖИ“. С коментара ни вдъхновихме и информирахме потребителите да пазаруват отговорно по време на и след празниците. Като обратна връзка получихме благодарност от активистите за включването и органично генерирано съдържание от последователите на AngelOv Eggs.

ггг

Създадохме и креативно видео


Като подпис под цветна картина, споделихме видео точно преди Великден, с което още веднъж показахме готините боядисани яйца на Ферма Ангелов. То достигна до над 20 000 потребители и беше изгледано близо 10 000 пъти.

 

Нашата златна кокошка – цветни отличителни визии и висока активност

В края на великденската кампания на Ферма Ангелов кудкудякахме от кеф, радвайки се на резултатите, които постигнахме, а именно:

  • Достигнахме общо над 250 000 уникални потребители;
  • Ангажирахме потребителите, достигайки 6,33 % ангажираност;
  • Импресиите на съдържанието достигнаха близо 282 000 интеракции;
  • Радвахме се на над 260 уникални споделяния на публикуваното съдържание;
  • Получихме десетки лични съобщения с поздравления и снимки на яйцата на Ферма Ангелов.

Резултатите, които постигнахме, естествено ни радват, но сме по-щастливи от факта, че създадохме топла връзка с нова за бранда аудитория. Успяхме да спечелим лоялни и ангажирани потребители с Ферма Ангелов, които днес са топ фенове на страницата им във Facebook и Instagram. С лично съобщение или стори от последовател всеки следващ криейтив се осмисля все повече.

Ако ви се хапва нещо вкусно, питателно и с гарантиран произход – вече знаете – Ферма Ангелов. А за още от нашите цветни фрийк, криейтив предизвикателства може да ни последвате във Facebook, Instagram и Linked In.

КОМЕНТАРИ