Как креативното съдържание в социалните медии може да помогне за развитието на сектора бързооборотни стоки

Секторът на бързооборотни стоки е един от най-важните, защото обхваща всички малки покупки, които ние потребителите правим ежедневно и импулсивно, той заема много голям мащаб от пазара и няма как да бъде пренебрегнат, а точно обратното – трябва да бъде стимулиран.

За да изследваме в каква степен креативното съдържание и рекламата в социалните медии могат да стимулират развитието на този сектор, да запознаят потребителите с дадения продукт и да го представят по най-успешния и резултатен начин,  ще анализираме ефекта от онлайн рекламата върху бизнеса.  Vitamin Well е бранд, който попада именно в този сектор, затова ще разгледаме някои от най-успешните кампании, които сме правили във Facebook, като така обясним и положителното влияние и нуждата от креативност и реклама за развитието на сектора.

Работа

За целта на успешната онлайн комуникация с потребителите, ние създадохме креативно и разнообразно съдържание от дизайнерски визии, гифове, видеа, игри с награди, които успешно позиционираха продукта и привлякоха фенове на страницата на нашия клиент. Изпипахме внимателно и най-малките детайли, свързани с продукта и таргета, така че съдържанието да бъде привлекателно и съответстващо на бранда.

За целите на нашите кампании наблегнахме върху няколко неща:

–  при представяне на продукта, наблегнахме върху отличителните му характеристики – здравословна и пълна с витамини напитка, която в същото време е невероятна за утоляване на жаждата. Това беше изключително важно, за да запознаем потребителите с продукта и да го представим успешно като алтернатива на газираните напитки.

 разработихме комуникационни кампании във Facebook Ads – създадохме вирусно съдържание, което да ангажира потребителите на нашия клиент.

 подбрахме правилния таргет – спортисти; потребители, водещи здравословен и активен начин на живот; пътуващи; работещи. Създавахме съдържание, което да е разнообразно и насочено към всички в таргет групата.

Секторът на бързооборотните стоки е изключително динамичен, а неговите теденции непрекъснато се менят. Дигиталният маркетинг е този, който може да предложи гъвкавост при промяна на посланията към клиента. Креативното съдържание в социалните медии помага да достигнем много по-лесно нашата аудитория, да получим обратна връзка много по-бързо и да реагираме на промените в потребителските вкусове и предпочитания по най-ефективния начин.

Резултати

Организирахме игри, които ангажираха потребителите и постигнахме добри резултати – при малък бюджет!

Заснемане

Заснемане3

Заснемане2

Създадохме дизайнерски визии и видеа, които забавляваха нашия таргет!

july_morning

iordanovden

vw-ski

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ