За колите, кампаниите и криейтива

Да поговорим за колите, кампаниите и криейтива

Всички сме гледали онези разкошни филми за бума на рекламните агенции през средата на миналия век. Всички сме въздишали по бляскавите тоалети, кокетните дами и строгите момчета от Мадисън авеню. И всички научихме, че когато говорим за колите, кампаниите и криейтива, винаги има какво още да кажем.

В днешно време здравословният начин на живот толкова е превзел сърцата и умовете ни, че доброволно се отказваме от тютюневите изкушения, но да работиш с доказана марка автомобили е все така привлекателно и значимо събитие. Затова и се заехме с особен жар с работата си, когато започнахме партньорство по различни кампании с една от най-популярните марки – BMW.

В началото започнахме с няколко по-малки проекта за марката като Кампания за Продажба на употребявани автомобили. Целта на кампанията беше предизвикване на интерес към употребявани автомобили BMW, предлагани от Bova Car София с цел продажба чрез промотиране на модели в официалната страница на Bova Car и събиране на база данни с имейли на потенциални таргет потребители чрез отвеждане на целева страница.

2-2-392x6503-2-452x650

При бранд като BMW криейтив възможностите от наша страна са сведени до минимум. Причината е, че брандът има конкретни изисквания за визиите, които се асоциират с него и е допустимо използването само на определени шрифтове и имиджови визии, предоставени от самия бранд.

Макар да е трудно да се адаптира съдържание, което не търпи корекции, нас трудните задачи не ни обезкуражават. Дори напротив – бяхме двойно по-креативни, за да се справим с всички ограничения, наложени от бранда. Така се появиха и страхотните ни визии с леко шеговит характер, които бързо придобиха вирусен характер:

Черен Петък

4-2-436x650

Любовта е завинаги

5-2-436x650

Две ангелски очи

6-2-452x650

Разбира се, феновете на марката определено харесаха визиите и се ангажираха емоционално с тях доста повече, отколкото със стандартните имиджови визии.

Първата голяма кампания, с която се сблъскахме, беше страхотна крос-кампания между BMW и мол Galleria Burgas. Целите на кампанията бяха две – да предизвикваме интерес към събитието „ДНИ НА BMW”, организирано в мол Galleria Бургас и да промотираме целева страница за записване за пробно шофиране и отчитане на максимален брой записани потребители, разбира се:

http://bmwdays.bmw-bovacar.bg/

1

1.1

 Естествено, целевата страница стана страхотна, добре балансирана и чудесно репрезентираща духа на този луксозен клас автомобили. Целевата страница беше успешно комуникирана в социалните мрежи и чрез реклама във Facebook & Google постигнатите реализации под формата на записани желаещи за пробно шофиране бяха повече от добри.

1.2-22345-466x6501.3.-223-470x650

Другата основна цел на кампанията – предизвикване на интерес към събитието “ДНИ НА BMW”. Постигнахме впечатляващи резултати и предизвикахме огромен интерес както у вече наличните фенове на марката, така и сред редица нови ентусиасти.

1.4-2-411x650

След изключително успешното реализиране на тази кампания последваха и серия малки проекти. Те бяха свързани с представянето на нови модели на марката и отново промотиране на целевата ни страница със заявки за пробно шофиране:

BMW 6GT

7

BMW X3

8

В края на цялото приключение, което беше за нас партньорството с BMW, можем да заключим единствено едно. Колкото и да са строги правилата на самия бранд, колкото и много ограничения да ни бъдат наложени, работим ли с желание за клиент, който ни вдъхновява и мотивира, добрите идеи и успешните кампании са сигурни. Дори нещо повече – ограниченията само стимулират избухливата креативност на целия ни екип. А по този начин с огромно желание гледаме напред към бъдещи такива сътрудничества. Продължавайте да ни следите за още новости, още проекти и още много вдъхновение.

КОМЕНТАРИ