Ритейл съкровището на Панагюрище – Pana Green Park

Когато говорим за създаване на бранд идентичност и позициониране в ритейл сектора, със сигурност имаме доста какво да разкажем и покажем.

В началото на месец януари 2021 год., когато бизнесът в страната все още се съвземаше, с нас се свързаха амбициозни предприемачи. Те имаха визия за създаване и развитие на първия ритейл парк в един от градовете, които са съхранили голяма част от българската история – Панагюрище.

И започнахме да творим…

Първата задача, пред която бяхме изправени, касаеше името на бранда и неговия слогaн. Развълнувани и заредени с ентусиазъм и креативна енергия се потопихме в брейнсторм пропит с вековна българска история, етимология и злато.

След задълбочен рисърч стигнахме до име, което успешно съчетава в себе си минало, настояще и бъдеще – Pana Green Park. Инсайтът е обвързан с произхода на названието на града Панагюрище, както и с неговото разположение в Същинска Средна гора. Първата част, „pana“, произлиза от гръцкото „пан“ (παν), което означава „цял“. От английски „green” (зелен) кореспондира с багрите на природата и имплементира усещането за стабилност, свежест и простор.

Pana Green Park е единственият ритейл парк в Панагюрище. Бъдещето му развитие включва изграждането на мултифункционална сграда, с административни и спортни площи, както и луксозен Апарт Комплекс. В основата на неговата визия лежи желанието жителите и гостите на града да открият едно ново и иновативно място, което ще пренесе пазаруването на друго ниво, благодарение на разнообразния търговски микс от международни брандове, които за пръв път откриват свои магазини в региона. Вдъхновени от нея, достигнахме и до слогана на бранда, който най-точно комуникира уникалността на ритейл парка, а също и визията за бъдещо развитие на модерна жилищна и офис част – „Мястото за теб“.  Цялостната концепция е насочена към таргет клиентите – активни хора на възраст между 18 и 55 години, които до сега не са разполагали с подобно място в града.

ритейл

PGP_Pokana_03.11.2021_front

Отправни точки използвани при дизайна бяха тракийското златно съкровище и фракталната решетка на фасадата на ритейл парка. Формата и елементите около монограмата презентират отличителните черти на един от най-интересните съдове на Панагюрското златно съкровище – фигона.

Потопени в магията по създаването на нов бранд, сътворихме луксозно видео, което да кореспондира индивидуалността и уникалността на ритейл парка.

Бранд идентичността на Pana Green Park вече беше факт. Клиентите ни бяха повече от доволни, че успяхме да осъществим представата им за лого и слоган на ритейл парк, които да са в унисон и с бъдещите планове за жилищна и офис сграда.

Pana Green Park е олицетворение на всичко необходимо, както за гостите на парка, така и за неговите търговски партньори. Включва разнообразие от международни наематели, които да предложат богат асортимент от стоки и услуги на местния пазар. Наша бе задачата и да разгърнем корпоративната идентичност, която да комуникира ритейл парка по най-добрия начин пред B2B аудиторията. Така създадохме презентация, която може да разгледате тук.

Визитна картичка

За позиционирането на бранда в дигитална среда и създаването на приятна и удобна онлайн инфраструктура за потребителите, фундаментална стъпка бе изграждането на информативен и лесен за работа уеб сайт. Създаването бе на база на потенциалните нужди на крайния потребител, брандинга на Pana Green Park и нашия богат опит в ритейл сектора. Създадохме съдържание в шест категории, комуникирайки наемателите на ритейл парка, актуалните промоции, условията и забавленията, които предлага търговският парк. Интегрирахме и карта, която да фокусира върху удобната локация на обекта. Сайтът дава допълнителна стойност не само на потребителите, но и на наемателите, чрез регулярно споделяне на актуални новини, рекламни кампании, събития и промоции на наемателите.

Pana Green Park е единственият ритейл парк в град Панагюрище. Той съчетава модерен архитектурен стил с отворени пространства. Той е мястото за теб, което ще предаде ново измерение на пазаруването.

Вярваме, че ритейл сектора има нужда от добри примери за развитие. Съвсем скоро Панагюрище ще завърши изграждането на своето ново съкровище. Ние сме благодарни, че успяхме да допринесем за полагането стабилните му основи.

Не спирайте да следите блога ни за още нови проекти, в които се впускаме.

КОМЕНТАРИ